Ga naar de inhoud

Werk

Werk waar we trots op zijn

Neem een kijkje tussen de merken waar we voor werken. Wil je meer weten over onze projecten?

Cases projecten respondentenwerving.png

Heartbeat: regelmatig testen

Continu in gesprek met de klant

  • Wekelijks carrousel met klanten van één van de De Volksbank merken

  • Directe lijn tussen de Happy Labs projectleider en UXR Lead van de Volksbank voor een snelle afstemming

  • Op locatie bij de Volksbank of via ons Remote UX lab

Volksbank respondentenwerving

Innovatieve wervingen

  • Maandelijks interviews met klanten van PostNL voor zakelijke vraagstukken

  • Intensieve samenwerking met verschillende teamleden van de PostNL innovatiestudio

  • Eigen UX lab op locatie, gebouwd door Happy Labs

postnl respondentenwerving

Internationale wervingen

Verschillende tijdzones

  • Internationale werving met Belgische, Duitse, Italiaanse, Spaanse, Amerikaanse en Australische respondenten

  • Complexe communicatie en planning vanwege interviews in verschillende tijdzones via ons Remote UX lab

  • Interviews door onze researchers 's ochtends vroeg of 's avonds laat vanwege tijdsverschil

maxeon respondentenwerving

Dagboekstudies in het Frans

  • We verzorgde de respondentenwerving van Franse Action liefhebbers voor een meerdaags onderzoek

  • Respondenten beantwoorden een week lang vragen via Whatsapp over hun fysieke en online shop ervaringen

  • De onderzoeksweek werd afgesloten met een online interview via ons Remote UX lab

action respondentenwerving

Toegankelijkheid

Leven met fysieke uitdagingen

  • Respondenten met uiteenlopende (chronische) lichamelijke uitdagingen testen de gebruikersvriendelijkheid van een MRI-machine

  • Zowel deelnemers als begeleiders kregen een vergoeding

  • We verzorgden vervoer op maat naar de onderzoekslocatie

philips toegankelijkheid respondentenwerving

Focusgroep over toegankelijkheid

  • Respondenten met een mobiliteitsbeperkingen, slechthorend of doof, neurodivergent, slechtziend of blind

  • Interviews online of op locatie, afhankelijk van voorkeur respondent

  • Gebarentolk door ons verzorgd

cxpartners toegankelijkheid respondentenweving

Carrousel & meerdaags

Continu inzichten verzamelen

  • Maandelijks onderzoeksmoment voor Nederlanse en Franse markt

  • In 1,5 uur inzichten ophalen bij 5 respondenten met en mis van 5 onderzoekers & designers

  • Algemene wervingscriteria, zodat de test relevant is voor alle onderwerpen van de deelnemende onderzoekers & designers

klm carrousel respondentenwerving

VR gaming

  • Meerdaags fysiek onderzoek op locatie

  • Deelnemers testen een nog niet gelanceerde game van Triple-A studio

  • Deelnemers werden geobserveerd tijdens het spelen en doorlopen na ieder hoofdstuk een survey

sony respondentenwerving

In context

Unboxing

  • Werving van verschillende categorieën Philips Hue klanten

  • Huiselijke setting nagebootst in ons UX lab in Amsterdam

  • Interviews gericht op verwachtingen en begrip tijdens unboxing en installatie van nieuw Philips Hue product

Signify hue respondentenwerving

Zelftest gezondheid

  • Werving voor medisch onderzoek

  • Interviews gericht op begrip en uitvoering van een zelftest voor bloedwaarden onderzoek

  • Huiselijke setting nagebootst in ons UX lab in Amsterdam

Sanquin respondentenwerving

Kostenplaatje maken?

Bekijk de tarieven voor respondentenwerving en onderzoeksfaciliteiten of vraag een offerte aan.

dienblad-tarieven-happylabs-respondenten-uxlab