Ga naar de inhoud

Werk

Werk waar we trots op zijn

Neem een kijkje tussen de merken waar we voor werken. Wil je meer weten over onze projecten?

oscar-for-best-work-ux-research

Heartbeat: regelmatig testen

Continu in gesprek met de klant

  • Wekelijks carrousel met klanten van één van de De Volksbank merken

  • Directe lijn tussen de Happy Labs projectleider en UXR Lead van de Volksbank voor een snelle afstemming

  • Op locatie bij de Volksbank of via ons Remote UX lab

Volksbank respondentenwerving

Innovatieve wervingen

  • Maandelijks interviews met klanten van PostNL voor zakelijke vraagstukken

  • Intensieve samenwerking met verschillende teamleden van de PostNL innovatiestudio

  • Eigen UX lab op locatie, gebouwd door Happy Labs

postnl respondentenwerving

Internationale wervingen

Verschillende tijdzones

  • Internationale werving met Belgische, Duitse, Italiaanse, Spaanse, Amerikaanse en Australische respondenten

  • Complexe communicatie en planning vanwege interviews in verschillende tijdzones via ons Remote UX lab

  • Interviews door onze researchers 's ochtends vroeg of 's avonds laat vanwege tijdsverschil

maxeon respondentenwerving

Dagboekstudies in het Frans

  • We verzorgde de respondentenwerving van Franse Action liefhebbers voor een meerdaags onderzoek

  • Respondenten beantwoorden een week lang vragen via Whatsapp over hun fysieke en online shop ervaringen

  • De onderzoeksweek werd afgesloten met een online interview via ons Remote UX lab

action respondentenwerving

Toegankelijkheid

Leven met fysieke uitdagingen

  • Respondenten met uiteenlopende (chronische) lichamelijke uitdagingen testen de gebruikersvriendelijkheid van een MRI-machine

  • Zowel deelnemers als begeleiders kregen een vergoeding

  • We verzorgden vervoer op maat naar de onderzoekslocatie

philips toegankelijkheid respondentenwerving

Focusgroep over toegankelijkheid

  • Respondenten met een mobiliteitsbeperkingen, slechthorend of doof, neurodivergent, slechtziend of blind

  • Interviews online of op locatie, afhankelijk van voorkeur respondent

  • Gebarentolk door ons verzorgd

cxpartners toegankelijkheid respondentenweving

Carrousel & meerdaags

Continu inzichten verzamelen

  • Maandelijks onderzoeksmoment voor Nederlanse en Franse markt

  • In 1,5 uur inzichten ophalen bij 5 respondenten met en mis van 5 onderzoekers & designers

  • Algemene wervingscriteria, zodat de test relevant is voor alle onderwerpen van de deelnemende onderzoekers & designers

klm carrousel respondentenwerving

VR gaming

  • Meerdaags fysiek onderzoek op locatie

  • Deelnemers testen een nog niet gelanceerde game van Triple-A studio

  • Deelnemers werden geobserveerd tijdens het spelen en doorlopen na ieder hoofdstuk een survey

sony respondentenwerving

In context

Unboxing

  • Werving van verschillende categorieën Philips Hue klanten

  • Huiselijke setting nagebootst in ons UX lab in Amsterdam

  • Interviews gericht op verwachtingen en begrip tijdens unboxing en installatie van nieuw Philips Hue product

Signify hue respondentenwerving

Zelftest gezondheid

  • Werving voor medisch onderzoek

  • Interviews gericht op begrip en uitvoering van een zelftest voor bloedwaarden onderzoek

  • Huiselijke setting nagebootst in ons UX lab in Amsterdam

Sanquin respondentenwerving

Kostenplaatje maken?

Bekijk de tarieven voor respondentenwerving en onderzoeksfaciliteiten of vraag een offerte aan.

dienblad-tarieven-happylabs-respondenten-uxlab