Werk
Werk waar we trots op zijn
Neem een kijkje tussen de merken waar we voor werken. Wil je meer weten over onze projecten?
Heartbeat: regelmatig testen
Continu in gesprek met de klant
Wekelijks carrousel met klanten van één van de De Volksbank merken
Directe lijn tussen de Happy Labs projectleider en UXR Lead van de Volksbank voor een snelle afstemming
Op locatie bij de Volksbank of via ons Remote UX lab
Innovatieve wervingen
Maandelijks interviews met klanten van PostNL voor zakelijke vraagstukken
Intensieve samenwerking met verschillende teamleden van de PostNL innovatiestudio
Eigen UX lab op locatie, gebouwd door Happy Labs
Internationale wervingen
Verschillende tijdzones
Internationale werving met Belgische, Duitse, Italiaanse, Spaanse, Amerikaanse en Australische respondenten
Complexe communicatie en planning vanwege interviews in verschillende tijdzones via ons Remote UX lab
Interviews door onze researchers 's ochtends vroeg of 's avonds laat vanwege tijdsverschil
Dagboekstudies in het Frans
We verzorgde de respondentenwerving van Franse Action liefhebbers voor een meerdaags onderzoek
Respondenten beantwoorden een week lang vragen via Whatsapp over hun fysieke en online shop ervaringen
De onderzoeksweek werd afgesloten met een online interview via ons Remote UX lab
Toegankelijkheid
Leven met fysieke uitdagingen
Respondenten met uiteenlopende (chronische) lichamelijke uitdagingen testen de gebruikersvriendelijkheid van een MRI-machine
Zowel deelnemers als begeleiders kregen een vergoeding
We verzorgden vervoer op maat naar de onderzoekslocatie
Focusgroep over toegankelijkheid
Respondenten met een mobiliteitsbeperkingen, slechthorend of doof, neurodivergent, slechtziend of blind
Interviews online of op locatie, afhankelijk van voorkeur respondent
Gebarentolk door ons verzorgd
Carrousel & meerdaags
Continu inzichten verzamelen
Maandelijks onderzoeksmoment voor Nederlanse en Franse markt
In 1,5 uur inzichten ophalen bij 5 respondenten met en mis van 5 onderzoekers & designers
Algemene wervingscriteria, zodat de test relevant is voor alle onderwerpen van de deelnemende onderzoekers & designers
VR gaming
Meerdaags fysiek onderzoek op locatie
Deelnemers testen een nog niet gelanceerde game van Triple-A studio
Deelnemers werden geobserveerd tijdens het spelen en doorlopen na ieder hoofdstuk een survey
In context
Unboxing
Werving van verschillende categorieën Philips Hue klanten
Huiselijke setting nagebootst in ons UX lab in Amsterdam
Interviews gericht op verwachtingen en begrip tijdens unboxing en installatie van nieuw Philips Hue product
Zelftest gezondheid
Werving voor medisch onderzoek
Interviews gericht op begrip en uitvoering van een zelftest voor bloedwaarden onderzoek
Huiselijke setting nagebootst in ons UX lab in Amsterdam
Kostenplaatje maken?
Bekijk de tarieven voor respondentenwerving en onderzoeksfaciliteiten of vraag een offerte aan.