Ga naar de inhoud

🧠 Nu ook Neuro UX Research bij Happy Labs! Lees het persbericht.

Respondentenwerving

Respondenten nodig voor jouw onderzoek?

Respondenten maken of breken je onderzoek. Ons panel en netwerk bestaan uit duizenden mensen met de meest uiteenlopende achtergronden. Zo vinden we precies de respondenten die jij wilt spreken.

Een hand wijst een respondent in een lijst aan

We vinden precies jouw doelgroep

Als jouw doelgroep aan simpele of basis criteria moet voldoen, vinden we ze vaak makkelijk in ons panel. Heb je een erg specifieke doelgroep? Dan zetten we ons netwerk in. We duiken in online communities, plaatsen advertenties of maken gebruik van jouw database. Hoe dan ook: we zorgen ervoor dat we jouw doelgroep vinden.

Hand haalt speld uit hooiberg

Kwaliteit op 1

We werven geen beroepsrespondenten. Wel weten onze respondenten wat er van hun verwacht wordt bij deelname aan een onderzoek, dat maakt ze een betrouwbare gesprekspartner.

Looptijd

Goede respondentenwerving kost tijd. Bij basic wervingen kan de planning snel rond zijn, soms binnen een week. Complexere wervingen duren meestal 2 tot 3 weken, zeker als we ons hele netwerk inzetten.

De kosten?

De complexiteit van je werving bepaalt de wervingskosten. De lengte van de interviews en de onderzoekslocatie bepalen de vergoedingen. Bekijk onze tarieven.

Meer weten over de werving van respondenten uit Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Amerika, Canada of Australië?

Respondenten­werving

Jouw onderzoek valt of staat met de mensen waar je mee in gesprek gaat om je site, app of andere (digitale) product te testen. We hebben ons wervingsproces zo ingericht dat je volledig wordt ontzorgd, altijd betrokken blijft en zelf beslist met wie je in gesprek wilt gaan.

Een hand selecteert een set uit een grid van profielfoto's

We denken mee

Onze projectleiders gaan met je in gesprek over de wervingscriteria en adviseren waar mogelijk.

Blijf betrokken

Via het respondentenrooster met profielen blijf je betrokken bij het wervingsproces.

Selectie maken

We komen samen de selectie overeen en dubbel-screenen alle respondenten.

In de startblokken

Met onze (online) host op de onderzoeksdag kun je erop vertrouwen dat alle respondenten op tijd deelnemen.

Op de reservebank

Er staat per onderzoeksdag één (gratis!) reserve respondent voor je klaar. Mocht iemand uitvallen.

Vergoedingen

Na de onderzoeksdag verzorgen wij de afhandeling van incentives & reiskosten.

Heb je onderzoeksfaciliteiten nodig voor jouw onderzoek?

We denken met je mee!

Teamleden Happy Labs

Respondent worden?

Help ons de digitale wereld te verbeteren en ontvang leuke vergoedingen tussen de €20 en €100.

happy panel logo

Wij zijn trots lid van UX fellows; een wereldwijd netwerk van gespecialiseerde onderzoeksbureaus. Ons enthousiasme voor de digitale wereld en onze passie voor UX- en gebruikersonderzoek bindt ons.

ux fellows logo