Ga naar de inhoud

🧠 Nu ook Neuro UX Research bij Happy Labs! Lees het persbericht.

Focusgroepen

Focusgroep met jouw doelgroep

Focusgroepen zijn de perfecte manier om inzicht te krijgen in de doelen, behoeften en frustraties van je gebruikers of klanten. Focusgroepen hebben een interessante dynamiek. Deelnemers gaan met elkaar in discussie, vullen elkaar aan en helpen elkaar op weg. Zo komen verhalen boven water die anders verborgen bleven.

focusgroep - onderzoekslocatie - happy labs

Hoe organiseren we jouw focusgroep?

Respondentenwerving

Op basis van jullie criteria werven wij de juiste groep respondenten en nodigen wij hen uit om te discussiëren over een vooraf bepaald onderwerp. Alle respondenten nemen tegelijk deel. Wij adviseren een minimale grootte van 6 en een maximale grootte van 8 personen. Zo komt iedereen voldoende aan het woord tijdens de ongeveer 1,5 tot 2 uur durende sessies.

Profielen van respondenten

Onderzoeksfaciliteiten

We organiseren jouw focusgroep bij onze partnerlocatie in Amsterdam-Zuid of via ons remote lab. Voor de gewenste groepsdynamiek adviseren we een setting op locatie. Het is altijd mogelijk om mee te kijken en er worden altijd opnames gemaakt. De beelden kan je tot 90 dagen terugkijken via een met wachtwoord beveiligde omgeving.

Laptop

Kostenplaatje maken?

Bekijk de tarieven voor respondentenwerving en onderzoeksfaciliteiten of vraag een offerte aan.

Dienblad met pinapparaat

Benieuwd hoe jouw focusgroep eruit kan zien?

We denken met je mee!

Drie teamleden