Carrousels
Een berg aan inzichten verzamelen
Carrousels zijn een laagdrempelige manier om je gebruikers of klanten concepten, designs of prototypes voor te leggen. Door maandelijks een carrousel in te plannen haal je regelmatig feedback op. Zodat je, gewapend met nieuwe inzichten, verder kunt bouwen.
Hoe zien carrousels er uit?
Respondentenwerving
Wij werven op basis van jullie criteria 5 respondenten voor iedere carrousel. Door voor basis criteria te kiezen zijn ze breed inzetbaar.
1-op-1 gesprekken
Onderzoekers hebben per carrousel 1,5 uur de tijd om 1-op-1 vragen te stellen of designs, prototypes & concepten voor leggen.
Rouleren kan je leren
De respondenten rouleren iedere 15 minuten tussen (online) break-out ruimtes, de onderzoekers blijven in dezelfde ruimte.
Met vaste regelmaat
Door bijv. om de week of iedere maand een carrousel te organiseren, komt een continue feedback stroom op gang.
Hoe organiseren we jouw carrousel?
Respondentenwerving
Voor uiteenlopende onderwerpen binnen één carrousel heb je repondenten nodig die aan een basis set criteria voldoen. Kies je voor een specifieker onderwerp, dan maakt dat de werving complexer. We werven de juiste doelgroep en zorgen dat alle respondenten in de juiste (digitale) ruimte klaarzitten.
Onderzoeksfaciliteiten
We organiseren jouw carrousel op locatie of via ons remote lab. Voor de gewenste focus tijdens de korte interviews adviseren we ons remote lab. Dit voorkomt ruis tijdens het wisselen van ruimte. Iedere onderzoeker, designer of copywriter die deelneemt krijgt voorafgaand het onderzoek een korte instructie.
Benieuwd hoe jouw carrousel eruit kan zien?
We denken met je mee!