UX Research. Goed geregeld.
UX Research. Goed geregeld.
Voor UX research ga je naar Happy Labs. We bieden de juiste respondenten. De nieuwste technologie. En zeer ervaren onderzoekers. Zeg maar wat je nodig hebt.
Met deze merken werken wij aan een betere digitale wereld
Alles voor een geslaagde onderzoeksdag
Respondenten
Ons panel bestaat uit duizenden mensen met uiteenlopende achtergronden. Hoe specifiek jouw doelgroep ook is, wij vinden de juiste respondenten.
Faciliteiten
Of je nu onderzoek doet in ons UX-lab, op afstand, of bij jou op locatie, wij bieden de beste technologie. Veilig, betrouwbaar en onbezorgd onderzoek doen.
Onderzoekers
Je wilt onderzoek doen, en je hebt hulp nodig. Wij bieden precies wat je nodig hebt: advies op maat, extra kracht, of volledige ontzorging.
Hoe het werkt
Zo organiseren we jouw onderzoeksdag bij Happy Labs als je zelf onderzoek gaat doen
-
Briefing
We bespreken jouw wensen voor de onderzoeksdag en de criteria voor de werving van jouw doelgroep zodat wij aan de slag kunnen.
-
RespondentenÂwerving
Je ontvangt een selectie met concept rooster. Na jouw akkoord plannen we de respondenten definitief in.
-
OnderzoeksÂfaciliteiten
We bereiden de door jou gekozen onderzoeksfaciliteiten voor zodat jij daar geen omkijken naar hebt. Bij remote onderzoek krijg je een instructie over de door jou gekozen tooling.
-
OnderzoeksÂdag(en)
Je gaat met jouw doelgroep in gesprek! Onze host monitort het onderzoek, houdt je op de hoogte van de planning en staat voor je klaar als je vragen hebt.
-
Opnames
Je ontvangt na het onderzoek de opnames van de interviews om terug te kijken.
Artikel: doe onderzoek in een vast ritme
Klantinzicht is de brandstof voor het ontwikkelen van digitale producten en diensten. Onderzoek doe je nooit maar één keer – als je het goed doet, doe je het in een vast ritme. Maar hoe ziet zo’n ritme eruit? Hoe vaak moet je onderzoek doen? En moet je altijd het lab in, of kun je ook op andere manieren inzichten ophalen?
Wij zijn team Happy Labs đź‘‹
We denken met je mee!